Tuesday 23 October 2012

MINGGU 7 : PENGENALAN SPSS

Salam bestari semua :) bertemu kembali kita dipagi yang indah ini, dengan kedengaran burung berkicauan, ayam berkokok, dan air embun jatuh ke bumi. ngee. Pada minggu ini, kami tidak mempelajari sesuatu yang baru kerana ramai yang tidak hadir ke kelas . Mereka masing2 telah pulang ke kampung halaman masing2. dah nak raya haji kan. hehe. Jadi, tinggal lah kami 9 orang dalam kelas ini. Pn hafizah cakap, yang datang ni boleh la bagi markah lebih. kih3

Baiklah, pada minggu ini kami hanya diminta oleh Pn.Hafizah untuk menyiapkan segala tugasan yang belum selesai. Selain itu, kami dikehendaki untuk mencari maklumat tentang apa itu SPSS ?
 
Pn. hafizah hanya menerangkan serba sedikit tentang SPSS ini. SSPS ini merupakan satu perisian yang boleh digunakan untuk membuat carta pie, statistik atau yang berkaitan dengannya. 
kemudian pada minggu hadapan, kami juga dikehendaki membuat presentation tentang tajuk yg kani dapat.Setakat ini sahaja kami diperkenalkan tentang SPSS ini. Selanjutnya akan diterangkan pada minggu hadapan. Sekian terima kasih. Assalamualaikum. 



TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG INI =)

No comments:

FOLLOW+ DASHBOARD♥