Sunday 4 November 2012

MINGGU 8 : PRESENTATION

SALAM BESTARI & SELAMAT MALAM KAWAN2  =)
hye kawan2 yang cantik kacak sekalian :) hehehe. pastikan jawab salam terlebih dahulu :D Minggu nih merupakan minggu ke 8 saya dan rakan2 belajar dalam kelas komputer dalam pendidikan ni.byk yg sy pelajari dlm kelas ni. terima kasih kepada pn.Hafizah yang banyak mengajar kami ^_^ 

Pada minggu nih, kami semua dikehendaki untuk membuat presentation berdasarkan tajuk2 yang kami dapat. Seperti yg sedia maklum, kumpulan saya dapat tajuk etika dalam penggunaan internet dan komputer. Jadi saya dan rakan tugasan saya dikehendaki membentangkan tajuk tersebut. Alangkah sedihnya saya dikehendaki membentangkan seorang diri. Hal ini kerana NOR SAKILA ADILA (pasangan tugasan) sibuk dengan menjadi sukarelawan SUKIPT.:( , Walaubagaimanapun, alhamdulillah, saya berjaya bentangkan seorang diri dihadapan kelas :)
 
semua rakan faham dan tidak banyak soalan tentang tajuk saya, hehe. ini lagi memudahkan saya untuk menamatkan pembentangan tersebut. Pn.Hafizah cakap tajuk ni senang dan clear. Jadinya tidak lah ramai yg bertanyakan soalan. :D 

Setakat ini sahaja perkongsian saya pada minggu ke 8 :) semoga kita berjumpa lagi pada minggu ke 9 :D insyaAllah. bye2, assalamualaikum semua , SELAMAT MALAM ~

SEMOGA MENDAPAT MIMPI INDAH =D



TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG INI =)

No comments:

FOLLOW+ DASHBOARD♥